fredag den 18. januar 2013

Kære spejl på væggen der!


Kære spejl på væggen der,
nu står vi her igen og kigger på hinanden.

Med alt som sker i mig,
så ved jeg ikke om jeg kommer eller går,
men jeg ved jeg er på vej.

Dampen efter badet,
gør det svært at se ind i dine øjne.
Kig på mig, når jeg taler til dig.
Du ser på mig, men jeg ser lige igennem dig.

Jeg ser lykke og kærlighed i dit blik,
Jeg ser tårer og smerte, gemt i din stolthed.
Jeg ser ro og glæde, i dine øjne.
Jeg ser ikke andre, jeg ser mig der kigger tilbage.

Kære spejl på væggen der,
nu er vi her igen.
Igennem tykt og tyndt,
du er der altid,
min trofaste ven.
Hemmeligheden med det hele,
tanken bag ved alt.
Du ved det hele,
du har det til mig fortalt.


Jeg ser sandheden i dine øjne,
alt det ingen andre ser.
Jeg ser din sjæl,
din kærlighedsflamme der brænder dybt i dig.
Jeg ser arene efter modgang,
smilerynkerne efter alle de gode grin.
Jeg ser mig,
jeg ser alt.

Men hvorfor står vi her igen,
og taler sammen?

Kære spejl på væggen der,
se mig nu.
Se min fortid, se min fremtid,
men bedst af alt se mig NU.
Se hvor jeg har ændret mig,
se hvad jeg er blevet.
Se min kærlighed,
se jeg er 'kommet hjem'!

Kære spejl på væggen der,
jeg er LYKKELIG!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar